Peuter doodgebloed na inslikken batterij

meisje

We kunnen het je niet vaak genoeg zeggen: pas op met losse batterijen in huis, laat ze nooit, never, niet rondslingeren! Recentelijk is een meisje van twee jaar oud overleden, omdat zij een batterij ingeslikt had. 

Brianna Florer was bij haar opa en oma toen die merkten dat het meisje blauw aan liep en bloed begon te spugen. Ze is toen direct naar het ziekenhuis in Oklahoma gebracht, maar artsen hebben de peuter niet meer kunnen redden.

Het bloeden kon niet worden gestopt. Het bloed werd veroorzaakt door het zuur van de ingeslikte batterij. Hierdoor is haar halsslagader kapot gegaan.

Brianna zou de batterij zes dagen voor het overlijden, ingeslikt hebben. Daarom: let aub op met batterijen. Ook al heb jezelf geen kinderen, er kunnen natuurlijk ook altijd mensen met kids bij je op visite komen. Take care.

Haar ouders hebben een internetpagina aangemaakt om het meisje te kunnen begraven…

Lees ook:Meisje krijgt hartaanval nadat dief ervandoor gaat met hartmonitor
Lees ook:Vrouw die baby in magnetron stopte, heeft levenslang gekregen
Lees ook:Meisje van (9) was stoned
Lees ook:Kankerpatiëntje gered door omstreden methode
Lees ook:12-jarig meisje bevalt onverwacht van dochter

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>