Ontbijten met dubbelbrood

Leuk ontbijtnieuws voor het hele gezin!

Brood wordt voor kinderen weer het favoriete ontbijt, want nu is er Fred&Ed Dubbelbrood. C1000, als echte gezinsformule, start namelijk met de verkoop van dit leuke brood dat kinderen op een speelse manier leert om bruin brood te eten. Onderzoek wijst uit dat kinderen die ’s ochtends niet ontbijten een hoger risico lopen om te zwaar te worden dan kinderen die wel ontbijten. Ook heeft het overslaan van het ontbijt gevolgen voor de concentratie en prestaties op school. Het ontbijt is dus een belangrijk begin van de dag voor kinderen. Maar een bruine boterham gaat er niet altijd even gemakkelijk in bij kinderen. Daarom introduceert Bake Five nu bij C1000 Fred&Ed Dubbelbrood.

Fred&Ed Dubbelbrood
Het nieuwe Fred&Ed Dubbelbrood bestaat uit boterhammen met een donkere en een lichte helft. Het is verkrijgbaar in twee varianten: één met de smaken wit en bruin en één met de smaken maïs en donker meergranen. Op deze manier leren kinderen op een speelse manier om naast wit ook bruin brood te eten. Kinderen vinden het leuk om met verschillende belegsoorten hun eigen unieke boterhammen te maken en in hun broodtrommel mee naar school te nemen. Moeders kunnen hun kinderen op een ongedwongen manier leren om bruin brood te eten, want als de kinderen de bruine kant op hebben, mogen ze als beloning de witte kant opeten.

Lees ook:Bruine broodkorsten beschermen tegen darmkanker
Lees ook:Nationaal Schoolontbijt geeft het goede voorbeeld
Lees ook:Goed ontbijt schiet er nogal eens bij in
Lees ook:Eén op de 6 kinderen ontbijt ‘s ochtends niet
Lees ook:Half miljoen kinderen ontbijten samen op school

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>