‘Vreemdgangers zijn zo geboren’

hahahaha

Een interessant nieuwtje hieronder. Heeft het iets met gezondheid te maken? Tsja…..vreemdgangers worden soms als zieke en patetische personen beschouwd, maar eigenlijk kunnen ze er weinig aan doen. Want het vreemdgaan zou in je genen zitten?!

Wetenschappers van de Universiteit van Queensland hebben ontdekt waarom buitenechtelijke relaties er altijd zullen zijn. Onderzoek onder 7500 Finse tweelingen toont aan dat vreemdgaan in de genen zit. AshleyMadison.com verwelkomt dit onderzoek.

Het ergste wat een mens kan doen, is ontkennen wat zijn aard is. We zijn genetisch geprogrammeerd om te zijn wie we zijn. Natuurlijk heeft iedereen een keuze. Dat maakt ons menselijk. Maar wanneer we genetisch blond zijn, kunnen we wel brunette worden maar onder de uiterlijkheden blijven we genetisch blond. De drang naar buitenechtelijke avonturen is net als de haarkleur genetisch bepaald, blijkt uit een studie.

In een studie gepubliceerd in het wetenschappelijke tijdschrift Evolution and Human Behaviour, ontdekten onderzoekers van de University of Queensland dat het vreemdga-gen overgedragen wordt van ouder op kind.

Bijna 7500 Finse tweelingen deden mee aan het onderzoek waarbij de cijfers met betrekking tot vreemdgaan van eeneiige tweelingen, die 100% identiek zijn, vergeleken is met twee-eiige tweelingen, die 50% identiek zijn.

In het afgelopen jaar ging bijna 10% van de mannen en ongeveer 6% van de vrouwen vreemd. De onderzoekers bekeken tot welke hoogte dit gedrag een genetische bron heeft. Genetische variatie was bij 61% van de mannen en 40% van de vrouwen de oorzaak van dit gedrag.

Volgens de onderzoekers bewijst dit onderzoek dat het afhankelijk is van je genetische bouwstenen of je het in je hebt om een affaire te beginnen buiten je normale relatie.

“We wisten dat vreemdgaan in het bloed zit,” zegt Marco Barneveld, woordvoerder van AshleyMadison.com. “Dit is het bestaansrecht van ons bedrijf. We helpen mensen met dezelfde genetische inslag elkaar te vinden. Wanneer je het vreemdga-gen hebt, kun je daar niks aan doen. AshleyMadison.com biedt een manier om discreet om te gaan hiermee.”

foto: afkomstig van rottencards